Translate this page into:

Welcome!




Welcome to Nolver's Science Corner! If you would like to read my blog, visit my website on Nolver's Cozy Corner. This page is dedicated to people who are into scientific subjects. Don't hesitate to be a member of this page!

For tags, visit my website on Nolver's Pretty Tags, for PSP tubes, visit my page on Nolver's Cool PSP Tubes. For my personal blog, visit my page on Nolver's Room.

**Always scroll down to read the actual post**


©2013-2017 Nolver's Science Corner. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.

Tuesday, September 10, 2013

Remedie tegen wat minder glasvochttroebeling


Vaak als je last hebt van glasvochttroebeling, heb je jeukende ogen, zie je soms wazig, last van droge ogen en lijken de troebelingen soms meer. Ik had hier laatst zo een last van dat ik dacht dat dit wellicht een allergische reactie kon zijn, want dit ging ook gepaard met veel niezen en verkoudheid. Ik heb een tabletje genomen dat werkt tegen allergische reacties en vo├Čla: de jeuk in mijn ogen verdween en het leek net alsof ik minder last had van de troebelingen. Ook het droge gevoel in mijn ogen verdween.

Het tabletje die ik heb gebruikt heet Desloratadine ratiopharm 5 mg en heeft me enorm geholpen. Deze tabletten zijn alleen via de huisarts verkrijgbaar.

No comments:

Post a Comment